O NÁKUPU

 

1) Které zboží je skladem a které ne?

 

Zboží, které je označené ikonkou "IHNED K ODESLÁNÍ" - máme k dispozici přímo v naší kamenné prodejně v Praze 6 - Dejvicích. Zboží skladem expedujeme okamžitě, nejdéle následující pracovní den od provedení objednávky, jeho vyzvednutí je možné také obratem, ale je vhodné počkat na info SMS / email oznamující tuto možnost. 

 

U vybraných produktů je zavedená indikace jejich dostupnosti u výrobce / dodavatele, zelený text nad tlačítkem koupit tak zní "Skladem u dodavatele" popřípadě "Obvykle expedujeme do 3 prac. dnů", což znamená, že zboží je dostupné obvykle do 3 pracovních dnů, ale není skladem v naší prodejně, ale velmi pravděpodobně bude k dispozici u výrobce či dodavatele. Lhůta dodání tohoto zboží k nám do prodejny, či přímo k Vám domů, závisí na tom, zda má dané zboží, či jeho konkrétní variantu (barva, velikost, strana zipu) výrobce / dovozce skladem. Tato lhůta je obvykle 3 - 7 dní, ale ve výjimečných případech může jít i o pouhý jeden den, či naopak dva a více týdnů. 

V případě dlouhodobé nedostupnosti je tato informace u zboží uvedená.

 

2) Platba převodem

 

Pokud jste při objednávce zvolili platbu převodem a marně hledáte informace k provedení platby, nezoufejte. Fakturu s údaji bankovního spojení a pokyny pro provedení platby Vám zašleme až po potvrzení dostupnosti objednaného zboží, nikdy dříve. Nehrozí tak, že byste zaplatili za zboží, které následně nepůjde sehnat.

 

3) Nákup v kamenné prodejně

 

Pokud se Vám nechce objednávat věci přes internet a máte chuť prohlédnout si naší útulnou a zbožím naditou trafiku v Dejvicích, moc rádi Vás uvidíme. Zboží si nemusíte dopředu objednávat přes email, ale není od věci si jej telefonicky rezervovat, obvykle jsme schopni držet Vám jej tzv. "bokem" 5 pracovních dnů.

Pokud si v naší prodejně budete chtít domluvit objednání nějakého zboží, které není dostupné, rádi Vám vyhovíme. Bohužel po vícero negativních zkušenostech jsme nuceni u zboží o celkové hodnotě přesahující 4 000 Kč vyžadovat zálohu ve výši 50% prodejní ceny. Pokud si zboží nevyzvednete, pořád máte možnost onu zálohu utratit za jiné zboží v naší prodejně dle Vašeho výběru.

 

4) Informace o expedici zboží / možnosti vyzvednutí

 

Systém informování zákazníků o expedici jejich objednávek, či možnosti jejich vyzvednutí aktuálně ladíme. Osobní odběry i expedice jsou v drtivé většině případů vyrozuměné formou SMS zprávy, tel. hovoru či emailem. Pokud máte pocit, že na informace čekáte už nezdravě dlouho, neváhejte napsat email, či zavolat, chybička se vždycky může vloudit. Kontrolujte si také svoji emailovou složku pro SPAMy, občas se tam může email od nás nečekaně zatoulat.

 

5) Poštovné ZDARMA


Pokud Váš nákup dosáhne minimální hodnoty 2,000 Kč máte nárok na poštovné ZDARMA, pod tuto hodnotu je přeprava zpoplatněná následovně: PPL - 89 Kč, Česká pošta Balík Do ruky / Na poštu - 109 Kč, pobočky Úloženky - 49 Kč, PPL - Slovensko - 199 Kč (balíky na Slovensko via PPL posíláme ZDARMA od 4.000 Kč). Zákazníkům ze Slovenska doporučujeme využít bratislavské pobočky Úloženky, kdy je cena za dodání opět 49 Kč.

Pokud se na naší straně vyskytne důvod, pro který musíme zásilku rozdělit a poslat ve více kusech, poštovné zdarma platí pro všechny balíky. Pokud se nám zásilka vrátí z důvodu, že jste ji nemohli převzít, rádi Vám ji pošleme znovu, ale již účtujeme dodatečné náklady na opětovnou expedici.

 

6) Platba kartou v prodejně


Umíme, preferujeme hotovost (a v případě většího nákupu "odměňujeme" platbu v hotovosti menší dodatečnou slevou), ale platby kartou nám rozhodně nevadí a v žádném případě se na Vás nebudeme zlobit.

 

7) A co Paypal a platba kartou přes internet?


Paypal i platbu online kartou si vyberete ve způsobu úhrady při Vašem nákupu. 


Rozumím    Další informace