O NÁKUPU

 

1) Které zboží je skladem a které ne?

 

Zboží, které je označené ikonkou "XY ks IHNED K ODESLÁNÍ" - máme k dispozici přímo v našem skladu - toto zboží expedujeme okamžitě, nejdéle následující pracovní den od provedení objednávky.  

U vybraných produktů je zavedená indikace jejich dostupnosti u výrobce / dodavatele, zelený text nad tlačítkem koupit tak zní "Skladem u dodavatele" popřípadě "Obvykle expedujeme do 3 prac. dnů", což znamená, že zboží je dostupné obvykle do 3 pracovních dnů, ale není skladem v našem skladu, ale velmi pravděpodobně bude k dispozici u výrobce či dodavatele. Lhůta dodání tohoto zboží k nám na sklad, či přímo k Vám domů, závisí na tom, zda má dané zboží, či jeho konkrétní variantu (barva, velikost, strana zipu) výrobce / dovozce skladem. Tato lhůta je obvykle 3 - 7 dní, ale ve výjimečných případech může jít i o pouhý jeden den, či naopak dva a více týdnů. 

V případě dlouhodobé nedostupnosti je tato informace u zboží uvedená. 

2) Platba převodem

Pokud jste při objednávce zvolili platbu převodem a marně hledáte informace k provedení platby, nezoufejte. Fakturu s údaji bankovního spojení a pokyny pro provedení platby Vám zašleme až po potvrzení dostupnosti objednaného zboží, nikdy dříve. Nehrozí tak, že byste zaplatili za zboží, které následně nepůjde sehnat.

 

3) Informace o expedici zboží

O expedici zboží jste vyrozuměné formou SMS zprávy a emailem. Pokud máte pocit, že na informace čekáte už nezdravě dlouho, neváhejte napsat email, či zavolat, chybička se vždycky může vloudit. Kontrolujte si také svoji emailovou složku pro SPAMy, občas se tam může email od nás nečekaně zatoulat. 

4) Poštovné ZDARMA

 

 

5) Platba za internetové objednávky

Máme standardní nabídku možností plateb. Dobírka, platba kartou on-line, PayPal a platba převodem.