OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Obchodní podmínky

 

Všeobecná ustanovení


Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.e-outdoor.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Provozovatelem internetového obchodu WWW.E-OUTDOOR.CZ je společnost ABSOLUTSPORT JST s.r.o. - adresa obchodu: Zikova 522/3, 160 00 Praha 6 - Dejvice IČ: 27872254, DIČ: CZ 27872254. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami Občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem O ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Výňatky z těchto zákonů najdete pod touto částí obchodních podmínek. Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy, které neupravují obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

 

Vymezení pojmů


Spotřebitelská smlouva – je smlouva  kupní, smlouva o dílo, případně  jiné  smlouvy,  pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
 
Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu www.e-outdoor.cz je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující - spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
  
Kupující – který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
 
Kupní smlouva – umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách www.e-outdoor.cz vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží, popř. služby za uvedených podmínek. Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.

Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami na www.e-outdoor.cz a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.

Dodání zboží


Objednané zboží doručujeme dle velikosti a váhy a volby kupujícího Obyčejným balíkem nebo Obchodním balíkem České pošty nebo smluvní přepravní  službou PPL. Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 1 - 10 pracovních dnů, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad (fakturu), návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční list. Při převzetí zboží od přepravní služby PPL resp. České pošty, si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že obal je poškozen uveďte tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby PPL, České pošty.

Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Ceny dopravy jsou uváděny včetně DPH. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu.

Doprava a vyzvednutí zboží

  • Osobní odběr na prodejně E-OUTDOOR.CZ - rádi Vás uvítáme v našem obchodě, kde si můžete objednané zboží vyzkoušet, popřípadě si můžete dokoupit další potřeby dle nabídky naší kamenné prodejny. Neúčtujeme žádné poplatky. Zboží je možno si vyzvednout ihned po potvrzení dostupnosti objednávky prodejcem, nebo kterýkoliv následující pracovní den v provozní době.
  •  
  • rozvoz po Praze E-OUTDOOR.CZ ( zásilka je po domluvě s kupujícím dovezena naším pracovník na domluvené místo)

 

  • PPL přepravní balíková služba ( zboží je doručeno do 24 hodin od expedice - o doručení jste informováni pomocí mailu a SMS zpráv přepravce)

         Logo PPL

  •  Česká pošta - Balík do ruky (zásilka je doručena do 24 hodin od expedice - o doručení jste informováni pomocí mailu a SMS zpráv přepravce)

    • Doručíme Balík Do ruky rovnou do Vašich rukou s možností garantovaného času dodání nejpozději do 14 hodin následujícího pracovního dne. Na přání odesílatele může být zásilka podaná v pátek dodána v sobotu,
    • Česká pošta garantuje doručení následující den po podání pro všechny Balíky Do ruky podané do 15 hodin,
    • v lokalitách s prodlouženou dobou doručování Vám balík doručíme až do večerních hodin,         
    • Česká pošta Vám elektronicky oznámí převzetí balíku do přepravy,
    • udaná cena resp. pojištěná hodnota balíku je až do výše 50 000 Kč v základní ceně služby,
    • Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na ukládací poště a my Vás o tom informujeme prostřednictvím SMS, e-mailu i papírovou výzvou.

     

  • Pobočky ULOŽENKA - HEUREKA POINT (zásilka je doručena max. do 48 hodin od expedice - o možnosti vyzvednutí jste informováni SMS zprávou přepravce)

 

 Způsob dopravy  Nákup do 1999 Kč Nákup nad 2000 Kč   Nákup nad 4000 Kč
 Česká pošta - Obchodní balík  79,- Kč  ZDARMA  ZDARMA
 PPL  79,- Kč  ZDARMA  ZDARMA
 Osobní vyzvednutí       ZDARMA  ZDARMA  ZDARMA
 Rozvoz - Praha  199,- Kč  199,-  ZDARMA
 Uloženka.cz - Heureka point  49,- Kč  ZDARMA  ZDARAM

 

Doběrečné je 34 Kč u služeb České pošty a PPL, u služby Uloženka.cz je doběrečné 19 Kč.

Platební podmínky a platba

V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí a tato není realizována.

Je-li platná cena totožná nebo nižší než na písemné (e-shop),nebo e-mailové objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky.

Platební podmínka je platba v hotovosti při předání předmětu plnění nebo možnost využití dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny níže. Prodávající je oprávněn požadovat před dodávkou zálohu ve výši až 100 % hodnoty objednávky. V případě, že je záloha požadována, je vystaven doklad "Zálohová faktura - daňový doklad". Po dodání zboží je na daňovém dokladu hodnota zálohy odečtena.

Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH
 a příspěvků na likvidaci historického elektroodpadu a dalších poplatků.

Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. V případě stornování objednávky nebo její části ze strany dodavatele (např. zboží je doprodáno) jsou peníze nebo jejich příslušná část obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak. Veškeré změny a změny cen na internetovém obchodě jsou vyhrazeny. Nabídka (včetně akčního zboží, výprodeje a letákových akcí) platí do vyprodání zásob. Cena je platná v době objednání.

Způsoby platby

  • platba v hotovosti (při zakoupení v naši prodejně Zikova 522, Praha 6 »mapa)

 

  • platba kartou na prodejně - příjmáme platební karty VISA, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS a DINERS CLUB

 

  • platba dobírkou (platbu za zboží od Vás převezme doručovací firma - Česká pošta, PPL, DPD, Česká radiálka, kurýr)

 

  • platba převodem (platbu prosím provádějte, až po potvrzení dostupnosti zboží naším pracovníkem, platbu provádějte na číslo učtu, které je uvedeno v potvrzené objednávce s variabilním symbolem čísla objednávky). Tutot platbu lze realizovat pouze u objednávek nad 4.999 Kč.

 

  • platba kartou přes internet - GP webpay odpovídá celosvětovým standardům a splňuje nejpřísnější bezpečnostní požadavky MasterCard SecureCode a Verified by VISA, definované karetními asociacemi MasterCard a VISA. Tyto standardy jsou označovány jako3D Secure a zaručují maximální bezpečnost plateb.


Nepřevezme-li kupující předmět plnění z vlastních důvodů (například není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.


Storno objednávky ze strany kupujícího –  kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. Storno objednávky lze provést telefonicky na tel. 220 980 558 nebo mail: info@e-outdoor.cz

 

 

Zjevně nízká kupní cena

 

Kupující bere na vědomí, že pokud je cena zboží uvedená ve webovém rozhraní obchodu a posléze v objednávce zjevně nižší, než obvyklá cena stejného zboží v místě a čase (zejména z důvodu chyby v psaní nebo v počtech či z důvodu technické chyby na straně prodávajícího apod.), není kupní smlouva vůbec uzavřena, přestože prodávající potvrdil kupujícímu přijetí objednávky. Jedná se o kupní smlouvu uzavřenou v rozporu s dobrými mravy, která je od počátku absolutně neplatná. Prodávající je povinen o této skutečnosti kupujícího informovat. Prodávající neodpovídá kupujícímu za škodu tím vzniklou.

 

Právo odstoupení od kupní smlouvy


Kupující má právo v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a informuje jej, že odstupuje od smlouvy. Odstoupení od smlouvy může být učiněno telefonicky, nebo přes některý z našich komunikačních kanálů ( SKYPE, ICQ, mail, atd.). Poté kupující k vrácenému zboží přiloží písemné odstoupení od smlouvy (ke stáhnutí níže). K odstoupení od kupní smlouvy je nutné dodat kopii daňového dokladu popřípadě jeho číslo. Vracení kupní částky bude provedeno do 14 dnů od doručení zboží zpět prodávajícímu. Vracení kupní částky je provedeno pouze v hotovosti nebo převodem (kupující uvede číslo účtu do formuláře odstoupení od smlouvy).


Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží, zboží není kompletní nebo bylo poškozeno – tedy došlo k bezdůvodnému obohacení, případně byla způsobena škoda), je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž kupujícímu vyplacena ve snížené hodnotě.

Zboží, které budete v rámci odstoupení od smlouvy odesílat zpět na naši adresu doporučujeme pojistit, mělo by být v původním obalu, nesmí jevit známky používání opotřebení, musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, visaček, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi popřípadě číslem faktury či kupního dokladu. Vrácené zboží je zasíláno na náklady zákazníka. Zboží zaslané na dobírku nebude vyzvednuto.

Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případě že zboží:


  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkázy, opotřebení nebo zastarání
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal
  • na dodávku novin, periodik a časopisů
  • spočívajících ve hře nebo loterii
  • jde-li o zboží, které pro svůj charakter nemůže být vráceno


Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele/prodávajícího

Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem zcela, případně zčásti jestliže zboží, které je předmětem plnění podle smlouvy se již nevyrábí, případně nedodává, popřípadě je u zboží uvedena chybná prodejní cena. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termín.

Odpovědnost za vady zboží - záruka

Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím. Dojde-li k výměně věci nebo její součásti, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.

Není-li kupující spotřebitel, je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat. Spotřebitel by ve vlastním zájmu měl tyto kroky učinit také, vyhne se tak pozdějším problémům plynoucích z odpovědnosti za vady, které vznikly v důsledku přepravy (mechanické poškození). Pokud ovšem kupující spotřebitel uvedený postup nedodrží, není nijak dotčeno jeho právo uplatnit reklamaci.  

Záruční práva
. Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, může však být prohlášením v záručním listě stanovená delší. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat. Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list).

Spotřebitel při uplatnění záruky má:

  •  jde-li o vadu odstranitelnou právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zbožíprávo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy


Záruční doba pro všechny kupující, kteří nejsou spotřebiteli, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

Rozpor s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku


Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Pokud volbu spotřebitele nebude možné splnit, může požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit.

Reklamace (uplatnění odpovědnosti za vady)


O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající  vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel či subjekt určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele či subjektu určeného k provedení záruční opravy. 

V případě vady věci tedy může kupující uplatnit právo na opravu u  autorizovaných středisek určených provádět záruční opravy, popřípadě zaslat nebo přinést reklamaci na obchod: E-OUTDOOR.CZ, Zikova 522/3, 160 00 Praha 6 - Dejvice. Pro podrobnější informace se můžete obrátit telefonicky 222 980 558 nebo mailem na info@e-outdoor.cz Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručním listu. Seznam servisních středisek najdete v záručním listu nebo na samostatné příloze u záručního listu.

Reklamace zboží - se v případě, že kupujícím je spotřebitel, řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude dle požadavku kupujícího toto zboží vyměněno za stejný kus, nebo vrácena již zaplacená částka zpět.

Pokud máte dotaz ohledně stavu Vaší reklamace, obraťte se na telefonicky na 222 980 558 nebo zašlete dotaz na email: info@e-outdoor.cz

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace, zejména poštovného, v nutné výši. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

Ochrana osobních údajů


Společnost ABSOLUTSPORT JST s.r.o. jako provozovatel obchodu www.e-outdoor.cz  Vám garantuje bezpečnost Vámi poskytnutých dat. Zavazujeme se k dodržování zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Námi zpravované osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití. Vámi uvedené informace jsou nezbytné pro Vaši identifikaci jako kupujícího. Slouží k realizaci, provedení nezbytných účetních operací a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi. Vaše osobní data jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům s vyjímkou přepravní služby za účelem doručení v míře nezbytně nutné.

Společnost ABSOLUTSPORT JST s.r.o. garantuje, že neprodává, nepronajímá ani jinak neposkytuje Vaše data žádné třetí straně. Svou registrací v internetovém obchodu www.e-outdoor.cz souhlasíte se:

  • zpracováním Vašich osobních údajů společností ABSOLUTSPORT JST s.r.o. k marketingovým účelům 
  • zasíláním obchodní nabídky na Vaši emailovou adresu (maximální četnost takové nabídky je maximálně 1x za 14 dní) odhlášení Vaší emailové adresy je možné přímo v nabídce, nebo ve Vaší registraci. 

 

Váš souhlas

Používáním internetového obchodu www.e-outdoor.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a vašich nákupech na dobu neurčitou.


Změna a výmaz Vašich osobních údajů z registrace / rozesílací databáze


Pokud se rozhodnete odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů, stačí, když nám zavoláte na naši telefonní linku 222 980 558  nebo napíšete na email: info@e-outdoor.cz. Vaše registrace bude změněna popřípadě vymazána. Pokud se rozhodnete vymazat Váš email z naší rozesílací databáze, můžete jeho vymazání provést sami a to kliknutím na příslušný odkaz ve spodní části každého informačního emailu nebo nám napište email na: info@e-outdoor.cz s žádostí o vyřazení. O vymazání Vašeho kontaktu budete informováni mailem.


Rozumím    Další informace